نوشته شده توسط : تحریر

تا فکر کرد کرده اید روش صحیح بایگانی به کمک زونکن چه می باشد؟  برای افرادی که در بایگانی کار می کنند پیش آمده است که رئیسشان با آن ها تماس بگیرد و از آن ها برگه ای را بخواهد آن وقت آن فرد مسئول باید در بین تمام اوراق به دنبال تنها یک برگه بگردد. با وجود زونکن این کار بسیار راحت خواهد بود. وقتی در بایگانیزونکن وجود داشته باشد می توان گفت که هیچ استرسی وجود نخواهد داشت. با زونکن به سرعت به برگه موردنظر دسترسی پیدا خواهید کرد و این باعث می شود زمان خود را مدیریت کنید. برای هر فردی وسوسه انگیز است که برگه های خود را گوشه پرت کند با خود بگوید بعدا به آن رسیدی می کنم اما کی رسیدگی کند خدا داند! وقتی می توان به سرعت زونکن را باز کرد و برگه را در آن قرار دارد چرا کار سخت؟ اگر بخواهید بعدا به سراغ برگه ها بروید که زمان را از دست داده اید!  برای این بایگانی را راحت تر انجام بدهید می توانید بر اساس تاریخ ها برگه بایگانی را انجام بدهید. یا می توانید برگه هایی که یک موضوع مشابه دارند را در یک زونکن قرار بدهید.  اسناد غیر ضروری را دور بریزید تا اوراق مهم را در اختیار خود داشته باشید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:

خرید زونکن عمده و ارزان

جلوگیری از نابودی اطلاعات با زونکن



:: برچسب‌ها: سفارش زونکن ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تحریر

 زونکن ها از اقلام ضروری برای بایگانی هستند. خرید زونکن عمده و ارازن در انواع کوچک و بزرگ میتواند نیاز هر اداره و سازمانی را برای بایگانی برطرف نماید. زونکن برای دسترسی آسان به مدارک و اوراق و بررسی آنها بهترین وسیله است. نمیتوان نقش آنرا در مرتب سازی بایگانی نادیده گرفت و خرید این وسیله در اول لیست ملزومات اداری قرار داد.

زمانیکه خرید زونکن را در تعداد بالا انجام دهید هزینه های شما به شدت کاهش میابد. برای مدریران ادارات و مسئلان بایگانی ها مهم و ضروری است تا هزینه ها را مدیریت کنند. پس خرید به صورت عمده کار شما را حتما آسان تر خواهد کرد و تا میزان زیادی بودجه بندی شما را جهت میدهد.

 

همچنین میتوانید یک بایگانی منظم و یکدست داشته باشید و از تنوع رنگی و تنوع محصولات زونکن بهره مند شوید. معمولا تورم در قمیت ها وجود دارد خرید زونکن در تعداد زیاد و لازم میتواند شما را از افزایش قیمت های بعدی در امان نگه دارد. همچنین جنس و شکل زونکن برای بایگانی ها مهم است و بهتر است از همان ابتدا به صورت عمده خرید را انجام دهید. شما میتوانید انواع زونکن را برای اداره خود در یک زمان تهیه کنید و تا سالها از آنها استفاده نمایید. دوام این محصول خوب است و از مدارک شکا در برابر گرما و رطوبت محافظ خواهد کرد. تمام متعلقات زونکن از جلد تا حلقه ها محکم و بادوام هستند و عمر و دوام نسبتا بالایی را دارند. 

 

مطالب پیشنهادی برای مطالعه :

چاپ تبلیغات بر روی زونکن 

اهمیت زونکن در بایگانی 

 



:: برچسب‌ها: زونکن , زونکن اداری , خرید زونکن ,
:: بازدید از این مطلب : 471
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تحریر

یکی از راه هایی که به کمک آن می توانید از نابودی اطلاعات جلوگیری کنید زونکن می باشد. زونکن به راحتی از پاره شدن و همچنین له شدن اسناد و مدارک شما جلوگیری می کند. زونکن می تواند در برابر رطوبت از اطلاعات شما جلوگیری کند. بهتر است در خرید زونکن دقت کنید زیرا اگر زونکن باکیفیت بخرید می توانید سال ها به راحتی از آن استفاده کنید. برای خواندن ادامه مطلب بر روی جلوگیری از نابودی اطلاعات با زونکن کلیک کنید.

 

جلوگیری از نابودی اطلاعات با زونکن

 

شرکت تک تحریر تولید و سفارش انواع زونکن با طرح های مختلف را به شما مشتریان ارائه می دهد. برای خرید از فروشگاه بر روی لینک کلیک کنید یا با شماره ی زیر در تماس باشید.

02155268012

 

مطالب پیشنهادی:

لزوم خرید زونکن اداری

اجزای تشکیل دهنده زونکن



:: برچسب‌ها: خرید عمده زونکن , زونکن , خرید زونکن , زونکن اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()