نوشته شده توسط : تحریر

همه ی ما می دانیم که زونکن ها برای سهولت در بایگانی کردن و همچنین مرتب کردن برگه ها و کاغذ های اضافی مان استفاده می شوند. زونکن ها در همه جا قابل استفاده هستند از ادارات و مدارس گرفته تا استفاده های شخصی تر مانند کسانی که در خانه کار می کنند و نیاز دارند تا مدارک و اوراق خود را دسته بندی کنند. طرح ها، رنگ ها و مدل های مختلف زونکن به شما این امکان را می دهد تا با طراحی زونکن با لوگوی کسب و کار خود هم به تبلیغ شرکت خود بپردازید و هم اینکه با نشان دادن سلیقه ی خاص خود به افراد، آن ها را به سمت کسب و کار خود بکشانید. بعد از اینکه دانستیم چرا به خرید زونکن نیاز داریم حالا باید زونکن مناسب را انتخاب کنیم. زونکن ها انواع مختلفی دارند و از زمان اختراع تا کنون تغییرات زیادی داشته اند. از جنس جلد تا اندازه و ابعاد برای این محصولات متنوع است و نیاز های مختلفی را از شما برآورده میکند. و به یاد داشته باشید کیفیت زونکن موردنظر شما فقط به شرکتی که آن را تولید می کند بستگی دارد پس با دقت این شرکت را انتخاب کنید.

 

مطالب دیگر:

بایگانی صحیح به کمک زونکن

کاربرد های مختلف زونکن

 



:: برچسب‌ها: خرید زونکن , خرید عمده زونکن , زونکن اداری , قیمت زونکن ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تحریر

زونکن ایستاده یا جا مجله ای مناسب افرادی می باشد که روی میز کار خود همیشه با انبوه مجله، کاتالوگ، بروشور مواجه هستند. قطعا وقتی شما هم می خواهید از میان انبوهی از کاغذ به دنبال یک برگه  خاص بگردید سردرگم می شوید این به این دلیل است که اوراق و مدارک شما جای مناسبی برای نگهداری ندارند زونکن ایستاده این مشکل را به راحتی برطرف کرده است. شماهم در مکان های مختلفی مانند ادارات،دانشگاه، آموزشگاه ها زونکن را دیده اید. زونکن یک وسیله ی مفید برای نظم و ترتیب دادن به برگه ها می باشد.  زونکن مهمترین ابزار برای یک بایگانی به شمار می رود. هر فردی برای این که بتواند به اسناد و مدارک خود نظم و ترتیب ببخشید خریدزونکن را انجام می دهد شما چطور؟ افرادی وجود  دارند که برای بایگانی هیچ دسته بندی خاصی را در نظر نمی گیرند به همین دلیل زونکن ایستاده مناسب این دسته از افراد می باشد. جا مجله ای روکشی از جنس مقوا دارد به همین دلیل این نوع زونکن بسیار محکم می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است. اگر تعداد مجله های روی میز کارتان زیاد می باشد و می خواهید یک بایگانی صحیح داشته باشید خرید زونکن ایستاده یا جا مجله ای را فراموش نکنید. برای این که هر یک از زونکن ها را دسته بندی کنید می توانید از لیبل استفاده کنید. لبه های زونکن به شکل منحنی می باشد و باعث می شود به هیچ عنوان به دست شما آسیب وارد نشود.

 

 

مطالب پیشنهادی:

خرید انواع زونکن برای بایگانی

بایگانی صحیح به کمک زونکن



:: برچسب‌ها: زونکن , زونکن اداری , قیمت زونکن , خرید زونکن ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تحریر

زونکن برای سازمان و اداره ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. مهمترین اسناد یک شرکت در بخش بایگانی می باشد اگر اتفاقی برای یکی از این اسناد پیش بیاید فرد مسئول باید جوابگو باشد. از نظر شما چند نفر با اهمیت بایگانی آشنا هستند؟ بایگانی بخشی می باشد که اطلاعات غیر فعال اما بسیار مهم در آن جا به مدت طولانی قرار می گیرد به همین دلیل باید امنیت این برگه ها حفظ شود.  خرید زونکن برای بایگانی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد به همین دلیل بیشتر شرکت ها به فکر تهیه زونکن هستند اما چرا؟ چون مهمترین ابزاری که در بایگانی موجود می باشد زونکن می باشد. شما با وجود زونکن می توانید امنیت اسناد و مدارک موجود در بخش بایگانی را تضمین کنید. برای این که یک بایگانی منظم و مرتب داشته باشید بهتر است سفارش زونکن را در لیست خود قرار دهید. بایگانی در واقع برای این است که هر چه بهتر بتوان اطلاعات را مدیریت کرد. با رشد کسب و کار عموما اوراق افزایش پیدا می کنند. برای این که در مواقعی که یک برگه ی خاص احتیاج دارید زمان زیادی برای پیدا کردن آن نگذارید پیشنهاد می شود بر روی لیبل زونکن اطلاعاتی که درون زونکن قرار دارد را یادداشت کنید.

 

 

مطالب پیشنهادی:

خرید انواع زونکن برای بایگانی

بایگانی صحیح به کمک زونکن



:: برچسب‌ها: زونکن , زونکن اداری , قیمت زونکن , خرید زونکن ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تحریر

 

یکی از مهمترین ملزومات اداری که در بازار لوازم التحریر فروش زیادی دارد زونکن اداری است . به وسیله زونکن میتوان اسناد و مدارک را ساماندهی کرد و به آنها نظم بخشید. به اوراق روی میزکار و خانه سر و سامان داد و دسترسی به قبوض و سایر مدارک را آسان تر کرد.

خرید زونکن برای بایگانی شما امکان ظبقه بندی اسناد و مدارک را میدهد تا در زمان لازم راحت تر و سریع تر به انها دسترسی داشته باشید. با  زونکن همه کاغذها از رطوبت و حرارت در امان هستند و آسیب نخواهند دید. اگر در محل کار یا منزل خود از بهم ریختگی کاغذها رنج میبرید بهترین راه حل خرید زونکن است.

 

زونکن ظاهری شبیه کلاسور دارد  اما جلد آن محکم تر است . جلد زونکن از مقوا چند لایه یا پلاستیک است. قفلی درون زونکن قرار داده شده که باز و بست کردن انها را آسان تر میکند. برای زونکن مقوایی روکشی از جنس کتان در نظر گرفته میشود و ظاهر آنرا زیباتر میکند. زونکن مقوایی کتان در دو سایز A4 و A5 تولید و عرضه میشود.

 

روی قفل زونکن یک گیره قرار دارد که با بسته شدن کاغذ را درون زونکن نگه میدارد. برخی از انواع زونکن لبه فلزی هستند که این ویژگی ماندگاری و استحکام آنرا زیاد میکند. قفل زونکن بر دو نوع است که نوعی از آن روی جلد زونکن کوبیده میشود. نوع دیگر آن قفل به صورت کشویی روی زونکن جاگذاری میشود. مزیت قفل کشویی نسبت به قفل کوبیدنی این است که استفاده از زونکن را آسان تر میکند.

 

 

مطالب پیشنهادی

بایگانی مرتب با زونکن 

 



:: برچسب‌ها: زونکن , زونکن اداری , خرید زونکن ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1399 | نظرات ()